Księgi handlowe

Usługi oferowane w zakresie ksiąg handlowych obejmują prowadzenie:

  • pełnej ewidencji finansowo-księgowej, w tym dekretowanie dokumentów;
  • ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • amortyzacji rachunkowej i podatkowej;
  • zestawienia obrotów oraz sald;
  • rejestru zakupu oraz sprzedaży VAT;
  • rejestrów operacji bankowych i kasowych wraz z rozrachunkami;
  • kartotek kontrahentów.

W ofercie znajdują się również:

  • sporządzanie deklaracji podatkowych;
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego;
  • sporządzanie i wysyłanie Jednolitych Plików Kontrolnych.

W uzgodnieniu z Klientem oferujemy ponadto:

  • przygotowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości;
  • dokonywanie operacji bankowych;
  • przygotowanie sprawozdań do urzędu statystycznego;
  • wstępny proces windykacji (wysyłanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych);
  • reprezentowanie Klienta w ZUS i US.