Księgi handlowe

Usługi oferowane w zakresie ksiąg handlowych obejmują prowadzenie:
- pełnej ewidencji finansowo-księgowej, w tym dekretowanie dokumentów;
- ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
- amortyzacji rachunkowej i podatkowej;
- zestawienia obrotów oraz sald;
- rejestru zakupu oraz sprzedaży VAT;
- rejestrów operacji bankowych i kasowych wraz z rozrachunkami;
- kartotek kontrahentów.
W ofercie znajdują się również:
- sporządzanie deklaracji podatkowych;
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego;
- sporządzanie i wysyłanie Jednolitych Plików Kontrolnych.
W uzgodnieniu z Klientem oferujemy ponadto:
- przygotowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości;
- dokonywanie operacji bankowych;
- przygotowanie sprawozdań do urzędu statystycznego;
- wstępny proces windykacji (wysyłanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych);
- reprezentowanie Klienta w ZUS i US.